calendarul chinezesc și subsemnatu

Posted: 27 Decembrie 2010 in Fără categorie

io cre că a sosit momentu să avem o  discuție așa, ca-ntre bărbabți, nene chinezule…

știu că-ți scrie multă lume întrucât ești blogger celebru și că va curge mult sânge  de-a lungul acestei competiții. e normal..eu nu am multe argumente și nic prea multe cuvinte la mine azi (am auzit că așa-s bărbații)  unde mai pui că îi dictez mamei care nu e foarte cooperantă (ne-am cam certat pentru că nu am vrut să dorm în după amiaza asta i-n plus am spus că n-am niciun chef să merg mâine la ski…)

uite chinezule care-i treaba, eu sunt artist. pe mine nu mă intere mașinuțele și nici ski-ul; nu-mi place la  karate și nici la fotbal; eu desenez cât e ziua de lungă iar în scrisoarea către Moș Crăciun de anu ăsta  am  cerut doar  niște pensule și creioane colorate de-alea care nu tre ascuțite..

deja am luat locul I la un concurs de desen local.

pentru mine desenul e o îndeletnicire amuzantă și mă pricep destul de   bine la ceea ce fac chiar dacă n-a stat nimeni să mă-nvețe să trag linii drepte, să desenez zâne și unicorni sau pisici sau microbi. cunoscătorii spun că am moștenit talentul de la bunicul meu,ilie

sunt născut în  21 mai și dacă îmi dai mie luna asta a calendarului chinezo-bloggeristic nu vei fi dezamăgit: răsfoiește blogul meu și vezi ce desene mișto sunt postate. ai de unde alege pentru ilustarații..

eh, gata cu vorba!

îți mai spun că în primăvara asta. la târgul de mărțișor o să am  propria mea expoziție, foarte foarte originală: mama împreună cu un prieten care e designer vestimentar vor selecta 30 din lucrările mele (cele mai bune, evident) și le vor imprima pe tricouri mititele, tres sympa. colegii mei de  grupă  de la grădi vor fi manechini și uite-așa, voi ieși pentru prima oară în lumina rampei în calitate de artist.. va fi o bună ocazie (după ce voi fi devenit celebru să te lauzi că mi-ai dat o șansă să devin faimos pariind pe mine și talentele mele.. că talentat sunt, pupe-mă mama…)

😀

te pup nene chinezule.. te pup și te las că am treabă- pictez cu culori acrilice pe porțelan în zilele astea. e noua mea dambla…bagă o geană pe blogu meu, să vezi că nu mă laud degeaba! 😉 eu iți recomand  asta si asta si asta..

markus peride

Comentarii
  1. […] Dar nu e așa. Pur și simplu m-a emoționat textul scris de ei. Și poza 🙂 Au mai participat: Markus. Dacă e vorba de pile, atunci clar Markus are cele mai mari pile la mine dintre toți […]

Lasă un răspuns

